PEMBERITAHUAN


PENGUMUMAN RASMI :

Mengumpul segala maklumat dan perkembangan Mantan SMKAS 88-89. Sila emel segamatsmka@yahoo.com

Kepada ahli, sila emel perkara tersebut :

1) Laman Web tempat anda bekerja @ laman web blog /Friendster/MySpace/ Facebook sendiri jika ada
2) No telefon dan emel
3) Alamat tempat bermastautin terkini

Sila tinggalkan komen/respon anda demi memeriahkan lagi blog ini. Terima kasih.

AKTIVITI AKAN DATANG:

Thursday, September 25, 2008

Kelas 1989 - 5 Omar : Versi Unplugged

Gambar ini diambil pada 7 Januari 1989, 10 pg bersama dengan Cikgu Marzuki (Guru Bahasa Inggeris)

Senarai nama & nama gelaran:

Berdiri dari kiri :
1.) Wahid (Apai), 2.) Fuad (Adipos), 3.) Yudkha (bonch), 4.) Hafiz (Limbong), 5.) Ismail (Mangin), 6.) Ezad (Ijat), 7.) Azzuri (Kiyai), 8.) Zaris (Kalis), 9.) Dhobi (Rosli), 10.) Sulaiman (Leman), 11.) Yusof (Ucop), 12.) Razali (Jali), 13.) Mahbub (Bob), 14.) Hakim

Berdiri Tengah (2 orang yang tergelak dan nampak gigi) :
15.) Fuad (Kentes), 16.) Nizam,

Duduk dari kiri :
17.) Norazi (Jong), 18.) Samad, [Cikgu Marzuki], 19.) Rajawali (Raja), 20.) Salehudin (Kudin), 21.) Zainol (Jenol), 22.) Zulkifli (Kolon), 23.) Norizam (Bochah), 24.) Norwafi (Menchu)

Tiada dalam gambar :
25.) Hafiz Mazlan (Semut), 26.) Mustafa (Topot), 27.) Jawalalkhairi (Jawal), 28.) Zureen dan 29.) Azman (Man Dagu)

Sesiapa yang tiada dalam senarai tersebut sila maklumkan kepada saya. Terima kasih.

p/s: Sila klik pada gambar untuk melihat saiz yang lebih besar.

2 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum untuk semua. Rasanya inilah masa yang sesuai untuk kita semua berhubungan dan mengingati nostalgia lama. Tapi mungkin terlalu awal.

Beb, aku rasa ada senarai members yang tertinggal tu. Cuba kau double check balik. Bukan ape, takut ada yang terkeliru, termasuk aku. Di mana aku yeee. Aku lupe la rupa aku dulu camane.

Bro Limbong said...

Emmm ... nanti gua check bro, terima kasih... Tak perasanlah bro kalau dah ramai-ramai tu. Hehehe