PEMBERITAHUAN


PENGUMUMAN RASMI :

Mengumpul segala maklumat dan perkembangan Mantan SMKAS 88-89. Sila emel segamatsmka@yahoo.com

Kepada ahli, sila emel perkara tersebut :

1) Laman Web tempat anda bekerja @ laman web blog /Friendster/MySpace/ Facebook sendiri jika ada
2) No telefon dan emel
3) Alamat tempat bermastautin terkini

Sila tinggalkan komen/respon anda demi memeriahkan lagi blog ini. Terima kasih.

AKTIVITI AKAN DATANG:

Sunday, September 28, 2008

Respons Terkini

Salam ramadhan, raya semakin hampir dan kian menjelang. Alhamdulillah syukur saya kerana sambutan yang diberikan amat menggalakan. Gua terima kasih kat lu orang semua. Setakat yang gua survey kawan2, nampaknya perjumpaan hari raya di sebelah Muar akan diadakan pada :

Tarikh : 3/10/08 (9.30/10 mlm)
Venue : Gerai Makan di Jalan Sulaiman
(Dekat dengan Shell - cadangan Mr Kolon)

Respons dan berita terkini adalah :

1.) Nizam beraya di Sarawak bahhhh ... jadi, melalui sms, dia kirim salam kat korang semua dan dia ucap selamat hari raya, maaf zahir batin.
2.) Semut - raya kedua dah balik ke Segamat, jadi gua bgtau dia boleh jumpa gua je kalau tak dapat jumpa yang lain2 ...
3.) Mahbub - raya 3 baru balik Muar
4.) Kolon - Insyallah ada ...
5.) Limbong - insya-Allah gua ada ...
6.) Samad - dia kata sebelum tu, dia setuju buat malam (malam je! hehehe ...)
7.) Zaris - haram tak jawab msg aku sampai ke sudah, benci aaaa gua ... hehehe ...
8.) Ucop - alhamdulillah baru jawab sms gua, kata Insya-Allah
9.) Topot - tak jawab msg aku, tapi mlm tadi baru hantar no hf Leman
10.) Yudha & Wafi - depa kata "ok bos!" (aku suruh depa kontek Jibek untuk perjumpaan raya di sebelah BP @ JB). Macam mana Jibek, lu handle sana ok kalau tak dapat join perjumpaan kat Muar?
11.) Dri Kolon - baru dapat nombor Zureen
12.) Adipose - tak jawab gak msg yang gua bg semalam tapi masa gua call dia sebelum tu, dia kata ok je
13.) Cikgu Yahya - baru hantar kat gua no hf Cikgu Mat & Cikgu Johan (no cikgu Johan dah ubah baru, yg sebelum tu dah takdak kot).
14.) No hf bochah - takde ni ... dah pakai nombor baru agaknya, aku dah cuba dapatkan melalui membe UKM yang duduk kat area dia ...
15.) Ejad - raya di JB katanya ...
16.) Jong -tak jawab pun msg yang gua hantar ...
17.) Haron - raya kat Terengganu kiterrrr ...

p/s : Kepada kawan2 - pandulah man-man, yang penting sampai, selamat dan pergi balik, jangan rushing sangat beb, bahaya untuk kesihatan. Dan pesan gua pada kawan-kawan dan diri gua sendiri, jagalah hati elok-elok ---> punca pelbagai ...

PERHATIAN ! SIAPA BOLEH DAPATKAN NOMBOR APAI, JENOL, DOBI, BOCHAH DAN MANGIN (SPESIS TERPENCIL GILA NIH). LAMA BENAR TAK JUMPA DENGAN DEPA NI!

No comments: