PEMBERITAHUAN


PENGUMUMAN RASMI :

Mengumpul segala maklumat dan perkembangan Mantan SMKAS 88-89. Sila emel segamatsmka@yahoo.com

Kepada ahli, sila emel perkara tersebut :

1) Laman Web tempat anda bekerja @ laman web blog /Friendster/MySpace/ Facebook sendiri jika ada
2) No telefon dan emel
3) Alamat tempat bermastautin terkini

Sila tinggalkan komen/respon anda demi memeriahkan lagi blog ini. Terima kasih.

AKTIVITI AKAN DATANG:

Monday, October 6, 2008

Jumpa sembang

Salam...

Aku minta maaf sebab tak dapat jumpa korang pada 3/10 hari tu (raya ketiga). Limbong call aku masa aku on the way ke Banting sebelum balik Muor malam tu. Aku sampai Muar kul 1.00am. Dalam hati ingat nak call Limbong, tapi tak jadi sebab aku pikir balik tentu korang dah balik.

4/10 kul 11.55pm aku jumpa Leman kat Muor. Leman dari spital sebab mak dia warded dah beberapa hari. Kita doakan semoga mak Leman segera sembuh. Aku pun takde buat apa kat rumah, pegi bando dengan adik aku saja jumpa Leman. Ajak Limbong tapi dia dah balik KL. Tak call member2 lain sebab dah malam sangat... manalah tau masing2 ada 'projek' :). Sorry lah Limbong sebab gambar aku tak amik ~ tak teringat pun. Aku balik KL malam tadi..

Okaylah.. selamat kembali ke tempat masing2 dan selamat bekerja ..

"Bekerjalah seolah2 kita akan hidup selamanya dan beramallah seolah2 kita akan mati esok hari.. " Renung2kan & selamat beramalll...

~ Mahbub

1 comment:

Bro Limbong said...

Sayang kau tak ambik gambar, Bob ... aduyaiii ... hehehe lain kali kasik bawak kamera tu ler, tak pun pakai kamera henfon tu je ler ...