PEMBERITAHUAN


PENGUMUMAN RASMI :

Mengumpul segala maklumat dan perkembangan Mantan SMKAS 88-89. Sila emel segamatsmka@yahoo.com

Kepada ahli, sila emel perkara tersebut :

1) Laman Web tempat anda bekerja @ laman web blog /Friendster/MySpace/ Facebook sendiri jika ada
2) No telefon dan emel
3) Alamat tempat bermastautin terkini

Sila tinggalkan komen/respon anda demi memeriahkan lagi blog ini. Terima kasih.

AKTIVITI AKAN DATANG:

Friday, September 26, 2008

Repsons Kawan-Kawan

Ramai-ramai ketika kenduri abang si Haron, Ogos 1989
di Parit Amal Laut, Muar (klik gambar untuk besarkan saiz)

Salam ramadhan, alhamdulillah setakat ini respons dari kawan-kawan amat mengujakan. Saya berterima kasih kpd yang memberikan kerjasama. Saya berharap benarlah agar kawan-kawan lain yang telah saya hubungi secara SMS memberikan emel masing-masing. Janganlah senyap macam tu je, tak hensem lah macam tu hehehe ....

Ada yang menjawab SMS, ada yang saya telefon, ada yang menelefon saya sejurus mendapat SMS dari saya, terima kasih saya ucapkan kepada semua. Kepada rakan-rakan lain, haraplah dapat beri kerjasama demi membangunkan blog alumni kita ni. Terima kasih.

Senarai kontek yang ada dalam simpanan saya yang terkini adalah :
1) Ijat - Tasik Permaisuri, Cheras, KL (budak_ijat@yahoo.com)
2) Samad - KL (ask_llm07@yahoo.com.my)
3) Jibek - Pasir Gudang, JB (jibek_co@yahoo.com)
4) Kolon -Bangi Lama, Selangor (kgdusun@yahoo.com)
5) Kudin - Shah Alam, Selangor (saleh@malaysiaairports.com.my)
6.) Yudkha - Kg Seri Bunian, Pontian
7.) Semut - Tampoi Indah, JB (khairulhafiz@johor.gov.my)
8.) Haron - Cha'ah, Segamat.
9.) Jong - Pasir Gudang, JB (razi389@gmail.com)
10.) Hakim - Bandar Baru Uda (Danga Bay), JB
11.) Adipose - KL (mohdfuad@maa.com.my)
12.) Jawal - Bandar Baru Uda, JB
13.) Kalis - KL
14.) Wafi - Tmn Saujana Impian,
Kajang, Selangor (mnorwafi@gmail.com)
15.) Topot - JB
16.) Ucop -Tmn Mutiara Rini, Skudai, JB
(mustafa.omar@johor.gov.my)
17.) Mangin - Pekan, Pahang
18.) Mahbub - Shah Alam, Selangor (mymahbub@gmail.com)
19.) Nizam - Sarawak
20.) Limbong - Tmn Cheras Utama,
Cheras, KL (segamatsmka@yahoo.com)

Senarai yang tidak respons pada SMS dan panggilan setakat ini :
1.) Kalis
3.) Ucop
4.) Nizam
5.) Mangin
Harap kawan2 lain dapat berhubung dengan mereka, maklumkan tentang blog ini dan dapat emel mereka atau suruh mereka berhubung terus dengan saya. Terima kasih. Saya baru bercakap dengan Cikgu Yahya, alhamdulillah sihat lagi bunyinya tu. Hehehe ... Syukur dia masih ingat nama Limbong!

Saya masih mencari-cari nombor Kiyai, Bocha, Jali, Jenol, Dobi, Leman (Depa ni rare collection punya spesis, bukan main payah nak kontek sejak dari dulu ...)
p/s : Terima kasih kepada Mr Kolon, Haron, Ejad, Jibek dan Semut yang memberikan sebahagian besar nombor telefon kawan-kawan.

No comments: