PEMBERITAHUAN


PENGUMUMAN RASMI :

Mengumpul segala maklumat dan perkembangan Mantan SMKAS 88-89. Sila emel segamatsmka@yahoo.com

Kepada ahli, sila emel perkara tersebut :

1) Laman Web tempat anda bekerja @ laman web blog /Friendster/MySpace/ Facebook sendiri jika ada
2) No telefon dan emel
3) Alamat tempat bermastautin terkini

Sila tinggalkan komen/respon anda demi memeriahkan lagi blog ini. Terima kasih.

AKTIVITI AKAN DATANG:

Saturday, September 27, 2008

Salam Aidilfitri


Assalamualaikum.... kepada semua sahabat handai yang dulunya sama-sama susah dan sama-sama senang. Rasa bertuah jika dapat bertemu dengan rakan-rakan semua jika diizinkan Allah pada hari raya niee.

Perkara pertama yang mungkin aku nak kongsi ialah nostalgia lama yang semakin padam dan kini segar kembali. Waduh.... enak sekali. Masa remaja kita dah tinggalkan dan kini masa nak dapat nur Allah agaknya. Selama nie apa yang kita perolehi tidak terlintas untuk dipergunakan dengan sebaik mungkn, tapi kini bila dah nak masuk umur 40 tahun, macam-macam perkara yang Allah lintaskan di depan mata kita.

Geng..., walauapa pun tahniah kepada semua kerana masih mengingati satu sama lain. Aku rasa kita tak boleh lepaskan peluang ini. Kalau mampu......

Okeylah. Nanti ada idea aku bebel lagi. Tapi, responlah sikit beb. Baru ceria blog kita.

Undur diri dulu, Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Dan Batin.

1 comment:

Anonymous said...

Hehehe ..gua cuba usaha apa yg gua mampu, the rest kena ramai2 le respon bro .. hampir 19 tahun dah kita tinggalkan SMKAS, tapi kenangan2 lalu masih mengimbau bro ... meh sama2 kita hidupkan blog nih ...