PEMBERITAHUAN


PENGUMUMAN RASMI :

Mengumpul segala maklumat dan perkembangan Mantan SMKAS 88-89. Sila emel segamatsmka@yahoo.com

Kepada ahli, sila emel perkara tersebut :

1) Laman Web tempat anda bekerja @ laman web blog /Friendster/MySpace/ Facebook sendiri jika ada
2) No telefon dan emel
3) Alamat tempat bermastautin terkini

Sila tinggalkan komen/respon anda demi memeriahkan lagi blog ini. Terima kasih.

AKTIVITI AKAN DATANG:

Friday, October 24, 2008

bro kudin Hari Raya Open House

Saya merujuk kepada posted awal saya berkenaan Jamuan Hari Raya dan juga respond dari sahabat, saya mencadangkan agar sahabat2 semua dapat meluangkan masa menziarah saya sambil menjamu selera pada jam 3.30 ptg ke 4.00 ptg. Ini bertujuan disamping aktiviti ziarah dapat juga sahabat sekelian merapatkan kembali ukwah yang telah tersedia terjalin sejak dahulu (walaupun sekarang ni ???).

Ini adalah cadangan saya sahaja dan jika ada pendapat lain amatlah dialu-alukan. Sekian buat sahabat sekelian.

-bro kudin

No comments: