PEMBERITAHUAN


PENGUMUMAN RASMI :

Mengumpul segala maklumat dan perkembangan Mantan SMKAS 88-89. Sila emel segamatsmka@yahoo.com

Kepada ahli, sila emel perkara tersebut :

1) Laman Web tempat anda bekerja @ laman web blog /Friendster/MySpace/ Facebook sendiri jika ada
2) No telefon dan emel
3) Alamat tempat bermastautin terkini

Sila tinggalkan komen/respon anda demi memeriahkan lagi blog ini. Terima kasih.

AKTIVITI AKAN DATANG:

Wednesday, October 22, 2008

Hari Raya Open House

Sahabat sekelian,

Merujuk kepada posted awal oleh Bro Limbong on Sunday October 12, di sini saya dengan berbesar hati ingin menjemput sahabat semua ke Jamuan Hari Raya seperti berikut:

Tarikh : 25 Oktober 2008 (hari Sabtu)
Masa : 12.00 tgh - 6.00 ptg
Tempat : No. 26, Jalan Yakut 7/13, Seksyen 7, 40000 Shah Alam

Amatlah diharapkan agar sahabat semua sudi menghadirkan diri (jangan cari alasan) ke jamuan saya nanti, insyaAllah.

Saya juga mencadangkan agar sahabat semua dapat berpakat2 untuk datang jam yang sama agar semua dapat bertemu kerana bukannya senang nak jumpa semua dalam satu masa dan tempat yang sama. Untuk bertemu dikesempatan yang lain belum tau lagi beb.

Sekian saje beb dan sehingga bertemu..

-bro kudin

2 comments:

Anonymous said...

Insyallah saya akan sampai bro ...

Bob said...

Kudin, aku sampai tengahari... kot2 kul 12 tepat... insya allah.