PEMBERITAHUAN


PENGUMUMAN RASMI :

Mengumpul segala maklumat dan perkembangan Mantan SMKAS 88-89. Sila emel segamatsmka@yahoo.com

Kepada ahli, sila emel perkara tersebut :

1) Laman Web tempat anda bekerja @ laman web blog /Friendster/MySpace/ Facebook sendiri jika ada
2) No telefon dan emel
3) Alamat tempat bermastautin terkini

Sila tinggalkan komen/respon anda demi memeriahkan lagi blog ini. Terima kasih.

AKTIVITI AKAN DATANG:

Saturday, October 18, 2008

Rumah Terbuka Bro Limbong - 18/10/2008

Bro Mahbub dan salah seorang tenteranya ...paling awal sampai dan berpamitan.

Bro Kudin dan anaknya, baju biru - isteri Bro Kudin (sedondon wa cakap lu, chewahhh ...), pakai cap - Bro Zureen

Salam, syukur alhamdulillah, walaupun sedikit lambat memaklumkan tentang rumah terbuka di rumah saya, namun sambutan dari teman2 SMKAS amat menggalakkan. Terima kasih daun keladi kerana sudi mampir ke teratak saya.

Bro Zureen dan anaknya, Gue dan Bro Kudin

Bro Zureen & Bro Kudin

Untuk itu, saya pohonkan kemaafan kerana pagi tadi baru saya menghantar sms pada rakan-rakan. Saya bersyukur amat kerana dapat berjumpa sekali lagi selepas pertemuan di rumah Bro Mahbub. Kepada Bro Kudin, Bro Zureen, Bro Mahbub, Bro Adipose serta famili masing atas kesudian untuk hadir, jutaaan terima kasih saya ucapkan. Kepenatan merayapi segenap tubuh, tapi saya teruja amat untuk meletakkan entri pada hari ini juga. Sesungguhnya Allah telah melorongkan pertemuan kita walaupun jalan ke rumah saya sedikit berbelit. Saya kira pada masa akan datang, kalian bisa hadir ke rumah saya tanpa perlu bersusah-payah lagi. Jazakallahukhoiran kathira ...

Bro Adipose dan salah seorang tenteranya. Mari kita doakan untuk keselamatan isterinya yang bakal bersalin dalam jangka masa terdekat ini. Tentera ke - 4 ... hehehe ...

p/s :Semoga Allah memanjangkan lagi silaturrahim kita ...

2 comments:

Bob said...

Terima kasih Limbong.. sorry kalau tentera2 aku buat huru hara kat umah kau ari tu.. Aku dah baca cerpen Serunai Faqir kat Mingguan Msia kelmarin.. bombastik gilerr.. Tahniah Bro.. keep it up!

Siapa tau suatu hari nanti Sasterawan Negara yang ke ... Serunai Faqir!!!!

Aminn.

Anonymous said...

Hehehe ... ala biasalah tu Bob, btw terima kasih krn sudi datang rumah aku.
Aminnnnn .... Sasterawan negara eh? hehehe