PEMBERITAHUAN


PENGUMUMAN RASMI :

Mengumpul segala maklumat dan perkembangan Mantan SMKAS 88-89. Sila emel segamatsmka@yahoo.com

Kepada ahli, sila emel perkara tersebut :

1) Laman Web tempat anda bekerja @ laman web blog /Friendster/MySpace/ Facebook sendiri jika ada
2) No telefon dan emel
3) Alamat tempat bermastautin terkini

Sila tinggalkan komen/respon anda demi memeriahkan lagi blog ini. Terima kasih.

AKTIVITI AKAN DATANG:

Monday, October 27, 2008

Penghargaan + terima kasih

Alhamdullillah syukur kehadrat Ilahi kerana dengan keizinnanNya majlis rumah terbuka saya telah berjalan dengan lancar dangan cuaca yang elok serta berangin. Terima kasih juga kepada sahabat Bro Limbong, Bob, Mr Kolon, Zureen, Mr Samad serta keluarga kerana sudi meluangkan masa untuk hadir ke rumah saya. Saya minta maaf kepada yang hadir jika ada kekurangan dan kesilapan kami sekeluarga serta kalau hidangan 'tak best' buat kalian semua. Saya juga kurang meluangkan masa untuk sahabat saya pada hari tersebut kerana melayan tetamu yang lain dan diharap kalian jangan serik bertandang ke rumah kami sekeluarga. Diharap sahabat yang lain dapat menziarahi saya dikesempatan yang akan datang dan sama-sama meraikannya.

(gambar belum okey lagi utk di post)

-bro kudin aka cinai

2 comments:

Bob said...

Salam..
Saya mohon maaf kerana terpaksa hadir awal dan balik awal... ada beberapa tempat wajib yang belum terlunas lagi... Kalau dapat tentu nak sembang lama dgn member2...

Insya Allah kita berjumpa lagi di lain masa...

Anonymous said...

Salam, Insyallah kita berjumpa Bo, tkasih kat kudin yang buat open house ...