PEMBERITAHUAN


PENGUMUMAN RASMI :

Mengumpul segala maklumat dan perkembangan Mantan SMKAS 88-89. Sila emel segamatsmka@yahoo.com

Kepada ahli, sila emel perkara tersebut :

1) Laman Web tempat anda bekerja @ laman web blog /Friendster/MySpace/ Facebook sendiri jika ada
2) No telefon dan emel
3) Alamat tempat bermastautin terkini

Sila tinggalkan komen/respon anda demi memeriahkan lagi blog ini. Terima kasih.

AKTIVITI AKAN DATANG:

Friday, October 3, 2008

Salam AidilFitri

Salam..

Aku nak amik kesempatan ucap selamat hari raya aidilfitri... maaf zahir batin. Manalah tau dulu2 sampai sekarang ada lagi sisa-sisa dosa kat korang semua yang belum termaaf, kot2 ada juga hak-hak anak adam yang belum mintak halal..

Hari ni raya ketiga aku dah kerja. best giler hari ni.. jalan clear mear... aku dah balik muo 3 hari sebelum raya. Malam raya baru aku balik umah mertua aku. Raya kat sana. Malam ni aku balik raya kat muo pulak. Hajat nak join ngeteh dengan korang kalau sempat.

Ada sapa dapat kontek member kita razali ismail & rajawali?

Bro Limbong - Setakat ini tiada siapa yang mempunyai kontek nombor mereka!

1 comment:

Anonymous said...

Hehehe hajat tak kesampaian bor, Insyallah Bob kita buat pertemuan kat KL pulak ... Insya-Allah Bor ... terima kasih jadi kontributor blog kita...semoga makin meriah lagi hendaknya ... amin