PEMBERITAHUAN


PENGUMUMAN RASMI :

Mengumpul segala maklumat dan perkembangan Mantan SMKAS 88-89. Sila emel segamatsmka@yahoo.com

Kepada ahli, sila emel perkara tersebut :

1) Laman Web tempat anda bekerja @ laman web blog /Friendster/MySpace/ Facebook sendiri jika ada
2) No telefon dan emel
3) Alamat tempat bermastautin terkini

Sila tinggalkan komen/respon anda demi memeriahkan lagi blog ini. Terima kasih.

AKTIVITI AKAN DATANG:

Thursday, November 6, 2008

Kemalangan

Salam, agak lama juga saya tidak membuka emel segamatsmka@yahoo.com sejak kebelakangan ini. Tambahan pula dengan kekangan bekerja sendiri membuatkan saya terlupa bahawa emel ini wujud... hehehe. Tapi bila saya membukanya tadi, saya terbaca emel Bro Topot yang mengatakan bahawa keluarga rakan kita, Asiah bte Suari (Achik) mengalami kemalangan jalan raya.

Kemudian dari itu, barulah saya teringat bahawa Bro Kolon ada memaklumkan perkara tersebut semasa berkunjung di rumah Bro Kudin/Cinai. Kawan2, marilah kita doakan kesembuhan buat Sis Asiah sekeluarga. Kata Bro Kolon teruk juga kemalangan yang dialaminya itu. Kepada sesiapa yang mengetahui perkembangannya, silalah maklumkan di sini.

p/s : Oh ya, dengar cerita rakan2 puteri mahu membuat blog alumni kelas mereka, apa cerita?

Keduanya - saya agak sibuk sedikit menangani beberapa buah novel Insya-Allah akan terbit pada tahun hadapan. Doakan saya tekal dalam berkarya ya ... terima kasih. Buat masa ni, saya fikirkan bahawa perjumpaan akan datang hanya diadakan di rumah Bro Kolon yang dijangka diadakan pada 27/12/08. Cuma kita menunggu pengesahan sahaja dari Bro Kolon tentang perkara itu. Insya-Allah kawan-kawan akan sampai sekiranya tiada halangan dan aral, amin.

Ketiga - sila sebarkan kepada rakan-rakan lain tentang kewujudan blog ini.

No comments: