PEMBERITAHUAN


PENGUMUMAN RASMI :

Mengumpul segala maklumat dan perkembangan Mantan SMKAS 88-89. Sila emel segamatsmka@yahoo.com

Kepada ahli, sila emel perkara tersebut :

1) Laman Web tempat anda bekerja @ laman web blog /Friendster/MySpace/ Facebook sendiri jika ada
2) No telefon dan emel
3) Alamat tempat bermastautin terkini

Sila tinggalkan komen/respon anda demi memeriahkan lagi blog ini. Terima kasih.

AKTIVITI AKAN DATANG:

Sunday, September 5, 2010

Majlis Berbuka Puasa 5 Sept 2010 : Alhamdulillah





Alhamdulillah syukur, atas izin dan limpah kurnia-Nya majlis berbuka bekas SMKAS 88-89 dapat dijayakan walaupun dengan cara yang sederhana. Pada awalnya ramai juga yang akan hadir, tapi di saat akhir, Samad dan Mahbub terpaksa menarik diri atas urusan keluarga.

Majlis iftar 5 September ini tidak dirancang oleh saya pada awalnya. Cuma bila hati tergerak sahaja, saya mengirimkan sms untuk melihat respons awal. Akhirnya hanya lima orang sahaja yang hadir, termasuklah sdr Jenol, antara rakan yang begitu lama tidak ditemui, hampir 22 tahun! Subhanallah, dapatlah berjumpa pada hari majlis iftar tadi.

Saya sampai seawalnya, kemudian diikuti oleh Jenol, Kolon dan rakan yang lain. Banyak perkara yang dapat kami sembang. Dan terlalu banyak kenangan manis yang kami kenang-kenangkan. Masya-Allah, begitulah sekali perjumpaan sesudah sekian lama tidak berjumpa.

Berbuka bersama, serasanya seperti semasa di zaman persekolahan dahulu. Saya kira lima orang pun sudah cukup gamat kafetaria IYC, kalau lebih ramai mungkin lebih meriah. Moga-moga tahun hadapan akan ada lagi pertemuan seperti ini.

Hari raya nanti, Insya-Allah saya ke-3, sesiapa yang mempunyai kelapangan dijemput untuk berkonvoi ke rumah ustaz Zainal. Dan kalau boleh, sesekali sms lah rakan-rakan untuk bertanya khabar dan program yang dijalankan. Kalau nak harap saya seorang yang menghantar sms, bengkoklah ... hehehe ...

Selain itu, meriahkanlah blog ini dengan berita terkini kawan-kawan. Gambar lain boleh lihat di FB saya.

No comments: